Forum Karczma pod Bekającym Smokiem Strona Główna Karczma pod Bekającym Smokiem
Witojcie ludziska w tym zacnym przybytku
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Na wstępie przepraszam...
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Karczma pod Bekającym Smokiem Strona Główna -> Wysypisko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyc
jego Cycowatość
jego Cycowatość



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1036
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: dom

PostWysłany: Wto 19:50, 16 Maj 2006    Temat postu: Na wstępie przepraszam...

za moje słownictwo, ale po prostu nie wytrzymuje !!!!

Właśnie obejrzałem "Wiadomości" a w nich był pewien artykuł który mnie z deka zbulwersował !! Otóż Te pierdolone szkopy w jakiejś (bezpłatnej) gazetce dla gejów umieściły bez zgody i bez praw autorskich podobizny Bolka i Lolka !! to jeszcze bym zdzierżył ALE KURWA ONI ZROBILI Z NICH PEDAŁÓW !!!!!!!!!!!!! I TO JESZCZE ZAPRASZAJĄCYCH PIEPRZONYCH SASÓW DO WARSZAWY NA PARADE RÓWNOŚCI !! NOŻ KURWA MAĆ !!!!!!

Po prostu zrobili z bohaterów naszego dzieciństwa BA z bohaterów dzieciństwa naszych rodziców, jakiś lacho ciągów !!!!!!!!!!!!!!

Wiem jestem nie tolerancyjny i prawie na tym samym poziomie nie lubię pedałów co niemców stąd może i moja bulwersacja, ale na litość Pana występek tych ******* jest godny potępienia, tym bardziej, że są jeszcze stacje telewizyjne które nadają Bolka i Lolka !!

Sądzę też, że część was nie zgodzi się z moją wypowiedzią i stwierdzi, że pedały i niemcy są ok (choć nie jest to tematem mojego postu) i co ja się tak do nich dopierdalam.....

Pozdrawiam!

******* - tutaj aż poprostu zabrakło mi słownika.

PS mój post traktuje o przerabianiu pewnych kultowych postaci w celu propagowania/reklamowania homoseksualizmu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ukko-blazen
Blazen
Blazen



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 20:42, 16 Maj 2006    Temat postu:

Ja Cycu jestem w miare tolerancyjny ale robienie z Bolka i Lolka pedałów to rzeczywiście przegięcie. I naprawdę się z Tobą zgadzam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Polan
Smoczy ulubieniec
Smoczy ulubieniec



Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/10
Skąd: Karlsruhe, Niemcy

PostWysłany: Wto 21:12, 16 Maj 2006    Temat postu:

ja mam więcej dystansu do tego, nie uważam zeby danie ich na okładkę robiło z nich pedałów, co najwyżej wkurzam się że nie załatwili sobie praw do tego, i takowych by pewno nie optrzymali i bylo by tak chyba lepiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
graczu
Smoczy ulubieniec
Smoczy ulubieniec



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 2336
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: N 51°47' E 19°28'

PostWysłany: Wto 21:13, 16 Maj 2006    Temat postu:

Mnie irytuje fakt, ze poprzez te cala "tolerancje", "wyrownywanie innych szans" homoseksualistow powoli zaczyna sie traktowac troche jak swiete krowy. Obrazisz homoseksualiste i od razu masz plakietke najgorszego, jestes nietolerancyjny, a w domu to pewnie masz mundur ss i jestes jeszcze rasista.
Przedstawie taka sytuacje :
Jest sobie firma Z. W firmie Z pracuje szef (S), pracownik normalny (N) i pracownik homoseksualista (H). Cos sie dzieje nie tak, S musi zwolnic kogos. Stwierdza ze bedzie to pracownik H - na co H bierze sprawe do sadu czy naglasnia ja w mediach z dzieciecym piskiem krzyczac "a czemu ja? dlatego ze jestem homoseksualista ? to przez to ze szef jest uprzedzony i nietolerancyjny!". Oczywiscie to wszystko to gowno prawda, ale media robia swoje i opinia publiczna rowniez - przeciez dzis to trzeba byc tolerancyjnym! Szefu dostaje wypowiedzenie bo jest pieprzonym rasista/homofobem (ta, jasne..) a Homo nadal siedzi na cieplej posadzie, choc mozliwe ze zaslugiwal na zwolnienie bo sie obijal.
Co jesli zwolniony bylby zwykly pracownik - hetero ? Pewnie nic, zycie toczy sie dalej. Ciecia i te sprawy.
Mysle ze przez takie podejscie do sprawy niedlugo kazdy bedzie sie bal chocby dotknac geja coby go przypadkiem nie obrazic lub nie skrzywdzic... w obawie przed konsekwencjami - np publicznym linczem przez "tolerancyjnych".
Wywyzsza sie ich, zamiast generalnie trzymac to wszystko w ciszy - bo czy normalne jest pokazywanie teraz w godzinach gdzie pewnie dzieciaki i mlodzi to ogladaja na mtv programu w ktorym 1 facet wybiera sie na randki z 2 innymi facetami a na koncu programu decyduje z kim bedzie sie tam spotykac czy cos takiego. Przeciez to jest skrzywianie tych dzieciakow.
Tak samo poprzez robienie z idoli dziecinstwa (bo kto nie slyszal o bolku i lolku?) homoseksualistow nic dobrego sie nie wskura... rozumiem zazartowac czy cos, to mozna przyjac - ale umieszczanie czegos takiego na okladce pisma to przesada.

Osobiscie nie mam w sumie nic przeciwko takim ludziom, pod warunkiem ze nie beda sie z tym afiszowac, a moje przyszle dzieciaki nie beda musialy byc zmuszane do ogladania ich (no musze powiedziec szczerze ze na mysl o pocalunku 2 facetow mi sie chce zygac a co dopiero cos wiecej...)

Dobra sie rozpisalem, koniec gadania - mam nadzieje ze nie wyszly wypociny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Polan
Smoczy ulubieniec
Smoczy ulubieniec



Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/10
Skąd: Karlsruhe, Niemcy

PostWysłany: Wto 21:17, 16 Maj 2006    Temat postu:

graczu napisał:
...
Przedstawie taka sytuacje :
Jest sobie firma Z. W firmie Z pracuje szef (S), pracownik normalny (N) i pracownik homoseksualista (H). Cos sie dzieje nie tak, S musi zwolnic kogos. Stwierdza ze bedzie to pracownik H - na co H bierze sprawe do sadu czy naglasnia ja w mediach z dzieciecym piskiem krzyczac "a czemu ja? dlatego ze jestem homoseksualista ? to przez to ze szef jest uprzedzony i nietolerancyjny!". Oczywiscie to wszystko to gowno prawda, ale media robia swoje i opinia publiczna rowniez - przeciez dzis to trzeba byc tolerancyjnym! Szefu dostaje wypowiedzenie bo jest pieprzonym rasista/homofobem (ta, jasne..) a Homo nadal siedzi na cieplej posadzie, choc mozliwe ze zaslugiwal na zwolnienie bo sie obijal.
Co jesli zwolniony bylby zwykly pracownik - hetero ? Pewnie nic, zycie toczy sie dalej. Ciecia i te sprawy.
Mysle ze przez takie podejscie do sprawy ...


a ta historia to skąd ? bo brzmi tak strasznie ogólnikowo i nie widze uzasadznień zaistnienia jej, za to dostrzegam chyba jaki efekt można osiągnąc taką opowieścią

teraz może wstawcie sobie zamiast tego Homoseksualisty jakiegoś znanego aktora i zmieńcie wersje ze opowiada w mediach z ezostał zwolniony za to że szef nie jest tak popularny jak on, to już to mnie bardziej przekonuje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
graczu
Smoczy ulubieniec
Smoczy ulubieniec



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 2336
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: N 51°47' E 19°28'

PostWysłany: Wto 21:27, 16 Maj 2006    Temat postu:

Hipotetyczna. Ale mysle ze calkiem prawdopodobna jesli bedzie sie ich traktowac tak dalej. Nie to zeby tepic czy cos - za tym nie jestem... ale tez nie propagowac!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malinoa
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 21:55, 16 Maj 2006    Temat postu:

Sytuacja z przykladu Gracza ma uzasadnienie w rzeczywistosci... Tak jest w Stanach ale zamiast homoseksualistow sa Murzyni.

Ja mysle, ze sprawy homoseksualizmu staly sie na topie GLOWNIE przez to, ze ludzie tego nie toleruja / akceptuja / wlacza im sie agresor jak to widza / o tym slysza itd. Jakby nie bylo takich sprzeciwow i zwalczajacych reakcji ze strony homofobow, to by tak nie bylo... Tak samo Murzymi... gdzyby nie bylo rasisto to NIE byloby problemu.
Nie uwazam zeby homoseksualizm byl choroba, absolutnie w 100% go toleruje, nic mi nie przeszkadza i nie przechodza mnie ciarki ani nie ogarnia mnie obrzydzenie na sama mysl ze "oni to robia"....
A co do MTV i tego programu to coz... Mnie to tam nie przeszkadza a niech sie umawiaja w programi na randki. Nikt sie np nie burzy, ze sa fimy porno z homoseksualistami.. Jak nie chcesz to ich nie sciagasz / nie ogladasz i koniec tematu! A co do dzieci, to uwazam, ze sa gorsze rzeczy w telewizji, ktore moga obejrzec... Brutalne filmy (nie wspominajac o grach), wiadomosci czasami, japonskie kreskowki... Jesli rodzicowi to sie nie podoba moze zabronic dziecko ogladania konkretnego programu. Z tego co piszesz Graczu w tym programie oprocz randki nic nie bylo... Poza tym nie wiem czy przyklad MTV jest najlepszy bo jakos programow jest w ogole watpliwie dobra jezeli chodzi o wplywanie na psychike dzieci. I sa programy na MTV wlasnie mogace gorsze rzeczy wywolac. Moze nawet jakby dziecko takie cos sobie obejrzalo stalo by sie bardziej w przyszlosci tolerancyjne? A obawa o to, ze po ogladanie randkowego programu o homoseksualistach dziecko rowniez wykarze takowe sklonnosci jest chyba niedobra, bo homoseksualista sie jest i nic raczej na to nie wplynie.

A jezeli chodzi Bolka i Lolka to tez moim zdaniem kwestia podejscia... Mnie to AZ tak nie zbulwersowalo jak Was... moze rzeczywiscie niektrowych symboli szczegolnie z bajek nie powinno sie tykac, ale tak jak mowie... czemu nie ma burzy, dyskusji i bulwerascji, ze w internecie moze znalezc, obejrzec, sciagnac tyle filmow czy gifow czy innych z kopulujacymi (czasami nawet bardzo ordynarnie!) kreskowkami z naszego dziecinstwa? A czemu jak sa filmy, zdjecia par w jednoznacznych ujeciach i jedno jest przebrane za swietego Mikolaja to nikt sie nie bulwersuje ze symbol Mikolaja jest naruszany? Bo jest pokazany seks w wersji hetero? Jakby nikt na swiecie nie mial problemow ze swoja seksualnoscia to byloby pieknie. Niech kazdy robi co chce!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dym
Nadworny Wojownik
Nadworny Wojownik



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 3548
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:58, 16 Maj 2006    Temat postu:

Giertycho mania zaczyna działać Wink Jak to jeden z jego ludzi powiedział: Gej to pedał, czy tam pedały to geje...- wogóle brecht na sali. Ogólnie zaczyna się tworzyć jakaś nagonga na homoseksualistów.

Chociaż fakt że taki gej to ma w sumie nie najgorzej bo wszędzie może się odwołać do nietolerancji Very Happy Jedyna wada to ta że trzeba dupe dawać Very Happy no i może jeszcze jakieś nieprzyjemne rzeczy robić...

Kurcze ja tam niby do gejów nic nie mam... niech sobie będą niech sobie żyją niech sobie tam robią co chcą, ale żeby tego kurna nie pokazywać mi na oczy. Ogólnie jak się całują dwie laski dla mnie ok- dziewczyny są w pewnym stopniu wyrazem piękna więc takie coś ujdzie.
Facet to bardziej wyraz walki a nie przytulania się, miziani itd z innym facetem, juz nie mówie o cmokaniu, facet to facet i "jaja" powinien mieć a nie być spedalonym... no zresztą nie ważne kim Razz
A tak do tematu- Bolek i Lolek gejami? hm... a co tam Tosia w takim razie robiła do której obaj cholewki smażyli? Heh ale mi geje Very Happy Co za spódnicą ganiali.
Ludzie szukają po prostu czegoś nowego- sensacji, szkoda że szukają jej w pewnych świętościach których nie powinno się ruszać Neutral

PS. Malinoa są takie obrazeczki...? hm... daj linka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malinoa
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 22:05, 16 Maj 2006    Temat postu:

Tak zgadzam sie Dymu. Facet to facet i POWINIEN miec jaja, ale (nie majac absulutnie tu na mysli homoseksualistow!) gro facetow jaj nie ma i mimo ze sa hetero sa rozlazli i w ogole zachowuja sie jak pipy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
graczu
Smoczy ulubieniec
Smoczy ulubieniec



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 2336
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: N 51°47' E 19°28'

PostWysłany: Wto 22:19, 16 Maj 2006    Temat postu:

Malinoa napisał:

Nie uwazam zeby homoseksualizm byl choroba, absolutnie w 100% go toleruje, nic mi nie przeszkadza i nie przechodza mnie ciarki ani nie ogarnia mnie obrzydzenie na sama mysl ze "oni to robia"....


Mnie tez - ale jakbym cos takiego zobaczyl to zwymiotowalbym.
Cytat:

A co do MTV i tego programu to coz... Mnie to tam nie przeszkadza a niech sie umawiaja w programi na randki. Nikt sie np nie burzy, ze sa fimy porno z homoseksualistami.. Jak nie chcesz to ich nie sciagasz / nie ogladasz i koniec tematu! A co do dzieci, to uwazam, ze sa gorsze rzeczy w telewizji, ktore moga obejrzec... Brutalne filmy (nie wspominajac o grach), wiadomosci czasami, japonskie kreskowki... Jesli rodzicowi to sie nie podoba moze zabronic dziecko ogladania konkretnego programu. Z tego co piszesz Graczu w tym programie oprocz randki nic nie bylo...


Niech sie umawiaja, ale niech sie z tym nie afiszuja! Filmy moze i sa, nie sciagam ich wiec mam to gdzies czy sa czy ich nie ma. Ale co jesli na codzien nam zaczynaja serwowac zycie seksualistow? Ja tego nie chce, a pchaja mi sie z tym na ekran Tv czy okladke pisma. Co do programu w mtv - generalnie poza randka i tym ze 2 facetow sie calowalo dosc niedwuznacznie i czesto to chyba nic - choc dalej nie ogladalem bo po prostu wylaczylem tv.

Cytat:
Poza tym nie wiem czy przyklad MTV jest najlepszy bo jakos programow jest w ogole watpliwie dobra jezeli chodzi o wplywanie na psychike dzieci. I sa programy na MTV wlasnie mogace gorsze rzeczy wywolac.

Bo to beznadziejny program... jak wiekszosc teraz w sumie Razz

Cytat:
Moze nawet jakby dziecko takie cos sobie obejrzalo stalo by sie bardziej w przyszlosci tolerancyjne? A obawa o to, ze po ogladanie randkowego programu o homoseksualistach dziecko rowniez wykarze takowe sklonnosci jest chyba niedobra, bo homoseksualista sie jest i nic raczej na to nie wplynie.

Po 1 nie oszukujmy sie, ale iloraz inteligencji stalego ogladacza mtv najczesciej pewnie nie jest wysoki - sa wyjatki bankowo, ale generalna populacja mtv pewnie ma problem z napisaniem/wyjasnieniem slowa tolerancja. Dodajmy do tego jeszcze wiek pewnie 12-13 lat - nie kazdy jest dojrzaly w tym wieku, moze cos zrozumiec na opak, moze sie cos poprzestawiac w glowce... i nieszczescie gotowe Razz
Po 2 nie chodzilo mi o to, ze dziecko moze wykazac sklonnosci homoseksualne. Raczej o to ze obrazy nienaturalne dla nas i naszej psychiki (np wypadek samochodowy widziany na zywo, glebokie urazy czy skaleczenia czy inne niecodzienne sytuacje) zostawiaja pietno na nas. Inaczej zareagujemy widzac np obciety palec w wieku np 30 lat a inaczej w wieku np 10 lat. Dla mnie tak samo nienaturalnym obrazem jest pokazanie wlasnie dwoch kolesi ktorzy sie namietnie liza o zwyklej godzinie. My w naszym wieku wiemy co jest grane, ale co pomysli dziecko - tego nie wiemy.

Cytat:
A jezeli chodzi Bolka i Lolka to tez moim zdaniem kwestia podejscia... Mnie to AZ tak nie zbulwersowalo jak Was... moze rzeczywiscie niektrowych symboli szczegolnie z bajek nie powinno sie tykac, ale tak jak mowie... czemu nie ma burzy, dyskusji i bulwerascji, ze w internecie moze znalezc, obejrzec, sciagnac tyle filmow czy gifow czy innych z kopulujacymi (czasami nawet bardzo ordynarnie!) kreskowkami z naszego dziecinstwa? A czemu jak sa filmy, zdjecia par w jednoznacznych ujeciach i jedno jest przebrane za swietego Mikolaja to nikt sie nie bulwersuje ze symbol Mikolaja jest naruszany? Bo jest pokazany seks w wersji hetero?

Mysle ze zarty zartami, ale istnieje granica. Mysle ze umieszczenie czegos na okladce magazynu, ktory jest dostepny powszechnie, nie jest tak fajne jak obrazki ruchajacego mikolaja w necie. Bo ruchajacego mikolaja raczej nie przeslesz na gadu swojemu 10 letniemu kuzynowi, natomiast pismo na ulicy (chocby na wystawie sklepowej, szczegolnie ze to okladka) moze zobaczyc kazdy. Dzieciaki na internecie sie az tak dobrze nie znaja zeby od razu szukac fotek ruchajacego mikolaja na googlach, watpie zeby spora ilosc dzieci miala dostep do internetu bez wiedzy/nadzoru rodzicow.

Cytat:
Jakby nikt na swiecie nie mial problemow ze swoja seksualnoscia to byloby pieknie. Niech kazdy robi co chce!!

Ja nie mam :) ale mowiac "niech kazdy robi co chce" posuwasz sie troche za daleko. Najpierw pozwalamy na homoseksualistow i dajemy im ogromna wolnosc. A nie moga sie tam kochac po cichu? Po co to rozpasanie? Zaraz moze jeszcze dolaczymy do tego zoofilii, pedofilii i innych xxxfilii ? Moze w ogole zkliwidujmy wszelkie prawo, niech sie dzieje co chce... Wtedy dopiero pokazemy jakie piekne z nasz zwierzeta. Albo raczej bestie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Uć

PostWysłany: Wto 22:31, 16 Maj 2006    Temat postu:

Qrcze wydaje mi się, że troszeczkę przesadzacie z tym wynoszeniem Bolka i Lolka na jakiś piedestał i robieniem z nich symboli. Kreskówka jak kreskówka, nie popadajmy po pierwsze w paranoje, a po drugie w hipokryzje, bo idąc tym tokiem myślenia to powinniście również chcieć zlinczować kolesia od "a teraz drogie dzieci pocałujcie misia w dupe", bo no przecież jak to Miś Uszatek taak wybitna postać pośród misiów ukochanych przez dzieci lub jakis tam zespół, który nagrał piosenkę o dającej dupy Pszczółce Mai, bo to też z dobranocki i każdy się na tym wychował i jak z takiej miłej pszczółki k**wę robić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malinoa
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 22:38, 16 Maj 2006    Temat postu:

No to teraz Graczu Ty przesadziles i jak na moje oko legla w gruzach cala Twoja rzekoma tolerancja...

"pozwalamy na homoseksualistow"? a co Ty uwazasz, ze oni sa gorsi czy ze popelniaja przestapstwo?

dlaczego ludzie hetero nie moga tez sie kochac po cichu? -> to kwestia moralnosci

"Zaraz moze jeszcze dolaczymy do tego zoofilii, pedofilii i innych xxxfilii ? Moze w ogole zkliwidujmy wszelkie prawo, niech sie dzieje co chce... Wtedy dopiero pokazemy jakie piekne z nasz zwierzeta. Albo raczej bestie." -> no i tym sie zalamalam... zrownujesz cos co jest karalne, karygodne, spolecznie szkodliwe z czyms co takie nie jest. Moze nieprecyzyjnie sie wyrazilam, ale kazdy powinien to domniemac ze "niech kazdy robi co chce (w granicach prawa)"

A co do telewizji w godzinach dziennych. Jak nie chcesz NIE ogladaj... Mnie oburza TVtrwam wiec tego NIE ogladam... Proste? Wyluzuj sie Marcin Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Malinoa
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 22:41, 16 Maj 2006    Temat postu:

Bo nie chodzi o bajke... ale o homofobie.... ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Uć

PostWysłany: Wto 22:53, 16 Maj 2006    Temat postu:

No dokładnie Malinoa. Chłopaki sorry, ale nie pierdzielcie, że akceptujecie homoseksualizm, że Wam nie przeszkadza etc. Bo kiedy widze jak ktoś mówi/piszę akceptuję gejów, ale niech mi się na oczy nie pokazują i siedzą w domu i do ludzi nie wychodzą, bo jeszcze moje dziecko zobaczy 2 panów trzymających się za rękę to to jest jawne zaprzeczenie tego co stwierdzili wcześniej.
I jeszcze jedna sprawa skoro już weszliśmy na ten temat. Może zacznijmy konkretnie pisać o gejach tylko i wyłącznie, czyli 2 facetach, bo z tego co widzę 2 kobiety w waszym mniemaniu już mogą chodzić po ulicy i nie są bee. A chyba homoseksualizm generalnie dotyczy obu płci ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
graczu
Smoczy ulubieniec
Smoczy ulubieniec



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 2336
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: N 51°47' E 19°28'

PostWysłany: Wto 23:02, 16 Maj 2006    Temat postu:

1) z tym pozwalaniem na homoseksualistow - skrot myslowy, chodzi mi o ta "zwiekszona tolerancje" i powolne traktowanie ich jak swiete krowy

2) milosc kobiety i mezczyzny to cos pieknego - mysle ze wlasnie dzieki milosci powstalo tyle pieknych wierszy, tyle sztuki... nie mowie oczywiscie o milosci fizycznej - kazdy przyzwoity czlowiek nie afiszuje sie z tym w miejscu publicznym.. jestem jednak sklonny powiedziec ze hetero ma wieksze prawo pocalowac kogos na ulicy niz homo - czemu? bo to jest zupelnie normalne i naturalne ze panowie wola panie, a panie panow Razz nikogo to raczej nie zgorszy (tu sie zaraz pewnie przyczepicie ze jak jedni moga to i drudzy powinni moc Razz )

3) kwestia wyjasniona, skrot myslowy podobnie jak u mnie w punkcie 1 :)

4) co do telewizji - ja wcale nie chcialem trafic na taki program... kompletny przypadek. A trafilem. Nadal chce sie jednak dowiedziec, jak zareaguje na to 10latek? a co jesli w tym programie bylo cos wiecej niz "lizanko" i glupie teksty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Karczma pod Bekającym Smokiem Strona Główna -> Wysypisko Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin