Forum Karczma pod Bekającym Smokiem Strona Główna Karczma pod Bekającym Smokiem
Witojcie ludziska w tym zacnym przybytku
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Herzliche Gruesse aus Wiener Neustadt
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Karczma pod Bekającym Smokiem Strona Główna -> Wysypisko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ketaszek
Nadworny Mag
Nadworny Mag



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: W.Neustadt

PostWysłany: Nie 22:23, 11 Lut 2007    Temat postu: Herzliche Gruesse aus Wiener Neustadt

Nie ma co duzo jest ogolnie zajebicho :)
pierwsza czesc zdjec, bedziemy zapodawac systematycznie nowe :)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ketaszek dnia Pon 14:06, 12 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ketaszek
Nadworny Mag
Nadworny Mag



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: W.Neustadt

PostWysłany: Nie 22:24, 11 Lut 2007    Temat postu:

aaa no i jak otworzycie zdjecie w duzym oknei to kliknijcie na nie i dajcie "pokaz obrazek"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dym
Nadworny Wojownik
Nadworny Wojownik



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 3548
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:01, 12 Lut 2007    Temat postu:

bleh... jaki ochydny ten czarny orzeł Neutral

Powodzenia tam chłopaki Wink

PS. Pokoje na pierwszy rzut oka zajefajne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Polan
Smoczy ulubieniec
Smoczy ulubieniec



Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/10
Skąd: Karlsruhe, Niemcy

PostWysłany: Pon 0:32, 12 Lut 2007    Temat postu:

Pięknie tam macie, super wyglądają buciki na dole szafki z żarciem (tej z dużą ilością półek) i nie rozumiem po co Wam dwa pisuary w łazience, ale ogólnie to pięknie to wszystko wygląda :) Pozazdrościć

PS. ale intymnie tam macie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mr_jingles
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 2066
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: boat

PostWysłany: Pon 11:59, 12 Lut 2007    Temat postu:

Do Austrii pozdrowien jeszcze nie przesylalem wiec - pozdro szejset Very Happy 3majcie sie tam chlopaki cieplutko Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtas
Fanatyk
Fanatyk



Dołączył: 23 Cze 2005
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: łódź-miasto przędzy

PostWysłany: Pon 14:23, 12 Lut 2007    Temat postu:

ale macie fajnie ze jestescie we 2. ja ku ledwo pamietam jak sie po naszemu mowi !!!!!!
tylko nie dajcie sie zgermanizowac zabardzo.
zycze szybkiej aklimatyzacji!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
graczu
Smoczy ulubieniec
Smoczy ulubieniec



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 2336
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: N 51°47' E 19°28'

PostWysłany: Pon 14:42, 12 Lut 2007    Temat postu:

mila miejscowka Very Happy skoro az tak daleko autem nie macie to moze na jakis przedluzony weekend wpadniecie ? Very Happy pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mączas
Towarzysz
Towarzysz



Dołączył: 04 Lip 2005
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: to tu to tam...

PostWysłany: Pon 14:49, 12 Lut 2007    Temat postu:

Pewnie na Wielkanoc wpadniemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mr_jingles
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 2066
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: boat

PostWysłany: Wto 0:14, 13 Lut 2007    Temat postu:

No to rozumiem ze wtedy pod jajeczko z SE na jakies piwko skoczycie :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ketaszek
Nadworny Mag
Nadworny Mag



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: W.Neustadt

PostWysłany: Wto 11:10, 13 Lut 2007    Temat postu:

nie ma szans Very Happy heheheeh Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ketaszek
Nadworny Mag
Nadworny Mag



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: W.Neustadt

PostWysłany: Wto 11:24, 13 Lut 2007    Temat postu:

Dzis mozna juz po woli zdawac raport z pierwszych dni pobytu.

Co do uczelni:
Zaczynamy semstr 19 lutego. Teraz jest jeszcze intensywny deutsch und presentation technics, co i tak daje pare ladnych godzin :) w tym tygodniu :).

Fachhochschule Wiener Neustadt zrobilo swietene wrazenie.
Na polibudzie fajnie jest ze mozesz wyslac sobie do kogos maila i ci odpowie (ale nie wiesz tylko keidy). Tutaj mail to prawie jak telefon-wysylasz i zaraz dostajesz odpowiedz :).

Strona FH to jest po prostu twoj sposob na komunikacje z uczelnia.
Jest tam plan na kazdy dzien i automatycznie do plany doklejaja sie zajecia ktore sobie wybralismy :). Wiec codziennie jest uptade.

Zdjecia z uczelni to sami ogladniecie jak cos zrobimy-robi to wrazenie .

Jedyny minus to to ze trzeba chodzic na zajecia :/ bo podobno nie dopuszczaja poznije do egzminu (ale to sie jeszcze zobaczy).

Tak na prawde to tylko ja i tomi (z jakis 60 rasmusow) przyjechalismy tutaj studiowac engineering reszta to jakies international bussinesy.

Co do ludkow to jest smiesznie, bo nie mozna sobie swobonie wrzucac na kogos po polsku bo duza czesc ludzi kuma polski :) .Bialorusin, ukrainiec, slowacy a nawet ludki ze sloweni troche lapia :).

Na zakonczenie zacytuje naszego kolege ukrainca Dimitriego (znanego powszechnie w tych rejonach alkoholika) "Jesszcze Polska nie zginełłłła".

Pozdro 666


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
athelas
Ura Bura Szef Podwóra
Ura Bura Szef Podwóra



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 5229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Uć

PostWysłany: Wto 14:12, 13 Lut 2007    Temat postu:

jak nic się nie zmieni to możesz mu powiedzieć, że za 2 lata już zaśpiewka będzie mało aktualna... :/

nie ma co dobre towarzycho poznaliście :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ketaszek
Nadworny Mag
Nadworny Mag



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: W.Neustadt

PostWysłany: Nie 23:58, 18 Lut 2007    Temat postu:

Ot co nowego w dalekiej Europie :)


Dzis rano wrocilismy z Wenecji.
Genialna miejscowka zwłaszcza w karnawal jest to cos niesamowitego.
Ludzi bylo po poludniu tyle ze nawet golebie nie mialy gdzie przycupnac na placu.
Oczywiscie zdejc mamy od cholery(z filmikami ponad 1GB or so)

Zabawa przednia. Coz tylko pozazdroscic wojtiemu ze wybral wlochy. Pod wzgledem imprez to Wiener Neustadt to jest niestety chujnia z gilem.
Choc akademik pije non-stop 24/7

Ale wracajc do Wenecji. Siedzimy sobie z Maczim w parku, w plecaku miodek (pozdro dla fundatorow tegp trunku:P) No i posiadowa: kanapeczki laweczka od cholery ludu/
no i zastanawiamy sie - Czemu do cholery nie wzielismy korkociagu :) az szkoda korek do srodka wpychach ( taki trunek-nie godzi sie :)
obok nas stoja jacys mlodzi ludzie w duzej ilosci :) no to mysle zagadamy czy nie maja sprzetu jakiegos, a propost jeden z nich trzyma szampana w czlapkach, wiec moze sa szanse ze i wino maja a co za tym idzie korkociag. No ale zanim sie jakos zebralem zeby zagaic to juz nam zaproponowana skosztownie owego szampana :). Nie moglismy odmowic... okazuje sie grupa Italiano- bardzo sympatyczni:) no wiec osuszylismy sobie szmapana w parkowo/szturmowcyh kubeczkach (pelna kultura).
Dobra wpychamy korek- postanowilismy z Maczkim. Maczas dokonal horonow no i za kilka chwil rozdystrybuowany zostal miodzik na UE.
Oczywiscie nie mogl nie smakowc :) nie ma sie czemu dziwic.

Ogolnie Italiano genialni ludzi, otwarci usmiechnieci po prostu baba czuje sie ze od nich cholernie duzo ciepla i choc ich angielski jest gut from far but far from gut to i tak nie przjmuja sie i bez oporow romzawiaja i to jest genialne. Na prawde mozna pozazdroscic Wojtiemu srodeowiska. Btw od wczoraj zaczalem sie uczyc wlsokiego heheh (nie no Dzolk)
A i pizza jest do dupy (Da grasso rocks the haus) chyba ze na taka trafilismy.
Podsumuje ja tak (bez przypraw, sos to koncentrat pomidorowy a pieczarki tez jakies wloskie Razz).

Ehh ale sie rozpisalem

no i fotka z naszymi znajomymi italiano
[link widoczny dla zalogowanych]
wiecej zdjatek pojawi sie pozniej :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mr_jingles
Patafian :P
Patafian :P



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 2066
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: boat

PostWysłany: Pon 12:24, 19 Lut 2007    Temat postu:

Hehe czyli parkowe imprezy widac sa powszechnie znane i lubiane Very Happy Moze zaproscie nowych znajomych do Rekto, niech kiedys wpadna z szampanem Very Happy A jesli chodzi o to zdjecie to mnie na przyklad nie dziala :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ketaszek
Nadworny Mag
Nadworny Mag



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: W.Neustadt

PostWysłany: Pon 16:22, 19 Lut 2007    Temat postu:

przez przypadek usunalem to zjdecie z serka ale wieczorkiem beda wszytkie zdjecia udostepnione w nowej galerii a z ciekawszych fotek zapodaje:
"Kononowicz lat 8"
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Karczma pod Bekającym Smokiem Strona Główna -> Wysypisko Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin